Studenten Support
Met de medewerkers van Motiv kun je een afspraak maken voor een gesprek over ‘life changing events’, ingrijpende familieomstandigheden, aantasting van je integriteit (bij ongewenst gedrag) of over de impact van een ernstig ziektegeval in jouw omgeving. De medewerkers van MoTiv kunnen goed luisteren en brengen ordening aan in de dingen die je dwars zitten. Deze gesprekken zijn vertrouwelijk. Mocht het nodig zijn dan verwijzen zij jou door naar de huisarts, specialistische hulp, psychologen e.d.
Je kunt ook meedoen aan een cursus of training. Voor studentenbesturen organiseert MoTiv bestuurstrainingen waardoor je als bestuur leert leidinggeven aan een vereniging. Voor wie een ingrijpend verlies heeft gehad heeft MoTiv een cursus ontwikkeld waarin je ermee leert omgaan. Living with loss heet deze cursus; het delen van jouw ervaringen met anderen helpt je verder. Ook organiseert MoTiv samen met studentenorganisaties evenementen rond thema’s als motivatie en inspiratie (bv. Lab for a New World), studiestress en timemanagement. Ook voor internationale studenten zijn er activiteiten, de Pizza Parlour, samen met Diss, en een kerstlunch bij mensen thuis in Delft.
Wil je iets kwijt, zonder meteen op een spreekuur te moeten komen?
MoTiv heeft een Support Platform, waar je iemand aan de telefoon krijgt die naar je luistert, met jou in gesprek gaat en indien nodig doorverwijst.
Te bereiken alle dagen van de week (ook op zon- en feestdagen) van 16.00 – 18.00 uur en van 20.00 – 22.00 uur
op 015 200 6060 of via support@motiv.tudelft.nl
Neem vooral contact op, we staan voor je klaar
