Lab for a Free world

Een Avond van Inspiratie en Dialoog voor Studentenleiders in Delft

Waar vrijheid ontmoet en denken ontwaakt.

In een tijd waar de vrijheid van jonge mensen wordt uitgedaagd door de golven van verandering binnen en buiten de academische wereld, nodigt MoTiv je uit voor een avond die niet alleen je geest voedt maar ook je ziel. Het MoTiv Diner Pensant: Lab for a Free World is meer dan een diner; het is een platform voor toekomstige leiders zoals jij om deel te nemen aan een essentiële dialoog over vrijheid, verantwoordelijkheid en de rol van technische studenten in de vormgeving van onze toekomst.

Vragen die onze tijd definiëren:

Studenten hebben veel vrijheid. Tegelijkertijd zijn er in de wereld, en ook aan de academie, allerlei bewegingen gaande die de vrijheid van jonge mensen inperken.

Motiv in Delft - drawing by Joram Boumans - handshake

Is het studieprogramma niet veel te strak?

Waarom is het onderwijs allemaal in het Engels?

Waarom werken we niet meer met Chinese universiteiten?

Hoezo ben ik vrij met een studieschuld van 60.000 euro straks?

Loopt de TU aan de leiband van de industrie?

Wie gaat er straks met mijn briljante uitvinding vandoor? Google of Microsoft?

Moeten wij de wereld redden?

Wie gaat er straks met mijn briljante uitvinding vandoor? Google of Microsoft?

Een Avond van Betekenis

Georganiseerd in een sfeer van warmte en openheid, biedt het MoTiv Diner Pensant plaats aan 60-80 studentenleiders en enkele sleutelfiguren uit het bestuur voor een avond van diepgaande gesprekken en verrijkende inzichten.

Door samen te dineren, delen we niet alleen een maaltijd maar ook ideeën en perspectieven die onze gemeenschappelijke toekomst vormgeven.

Met sprekers van het College van Bestuur, onderwijspolitiek en filosofische achtergronden, streven we ernaar het gesprek te verdiepen en nieuwe wegen van denken te openen. Jij, als leider onder studenten, speelt een cruciale rol in het vormgeven van dit gesprek, het verspreiden van de discussie binnen je vereniging, en het leiden van de weg naar een toekomst waarin vrijheid en verantwoordelijkheid hand in hand gaan.

Details van het Evenement:

• Datum en Tijd: Het diner begint om 18.00 uur en rondt af om 21.00 uur.
  • Locatie: Een warme en uitnodigende ruimte die zal worden onthuld aan deelnemers.
  • Aanmelden & Meer Informatie: Neem voor meer details en om je plek te reserveren contact op via info@motiv.tudelft.nl.

Wij nodigen studentenleiders uit om deel te nemen aan deze uitzonderlijke avond waar jouw stem, visie en leiderschap centraal staan in de zoektocht naar een vrijere wereld. Samen kunnen we de uitdagingen van vandaag aan en een richting bepalen voor morgen.

Logo RKKERK
Logo protestantse kerk
logo protestanse fondsen.nl
logo stalpaert van der wiele